קו חדש מחבר (בשעה טובה) את הוד השרון למרכז תל אביב

החל מיום שלישי 27.3.2012 יחל לפעול קו 249

 קו ישיר ומהיר בין הוד-השרון לתל-אביב

במשך עשרות שנים הייתה הוד השרון בעלת תשתית תחבורה דלה, במיוחד בכל הקשור לקישור בתוך תל אביב. הקווים הישירים לתל אביב, 565 ו- 570 נסעו במשך מספר נסיעות בודד בשעות השיא ובמרבית שעות היום היה צורך לנסוע בקווים המאספים העוברים דרך פתח תקווה וציר ז'בוטינסקי הפקוקים. המצב המחפיר הזה מסתיים!

"ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל" שמח לברך את חברת "מטרופולין", עירית הוד השרון ומשרד התחבורה על הפעלתו של קו ישיר ומהיר שמקשר לראשונה בצורה יעילה את הוד השרון למרכז תל-אביב – קו 249 . 

מסלול הקו יחלוף דרך צומת ירקונים ,צומת מורשה, מחלף הכפר הירוק, צומת גלילות, דרך נמיר בת"א, כיכר רבין ומסוף כרמלית. מספר הקו לא נבחר במקרה מכיוון שמסלולו של הקו ותחנותיו בין מסוף כרמלית לצומת מורשה חופפות את מסלולו של קו 149 הוותיק והטוב לכפר סבא. בכך יזכו הלומדים בסמינר לוינסקי וחיילים בבסיס גלילות לתגבור של 2 נסיעות חיוניות בשעה בשעות העומס והעומס על קו 149 (שדווח שלעיתים לא אוסף נוסעים על דרך נמיר בשעות הבוקר לכיוון גלילות) יפחת.

אנו מאמינים כי השקתו של קו זה תשפר בצורה משמעותית את נגישותם של תושבי העיר כמו גם נוסעים נוספים שמשתמשים בקווים הקיימים לאורך התוואי כגון נוסעי קוים 149 ו-90 ותשרת נאמנה סטודנטים ב"סמינר הקיבוצים" ומכללת "לוינסקי".

תחנות עיקריות:
הוד השרון: סוקולוב / דרך מגדיאל, דרך רמתיים / הר גילה, קניון מרגלית, קניון שרונים.
תל אביב: קריית חינוך, סמינר הקיבוצים, בית הדר דפנה, בית המשפט, לונדון מיניסטור, כיכר רבין, בית ז'בוטינסקי, אלנבי / מונטיפיורי, מגדל שלום ומסוף כרמלית.

שעות הפעילות: ימים ראשון עד חמישי בין השעות 06:00-18:30
הקו יפעל בתדירות של אחת ל-20 עד 30 דקות בשעות השיא בבוקר,אחר הצהריים והערב וכן אחת לשעה בין השעות 10:00- 13:00.

על פי פרסומי החברה ,הנסיעה צפויה להיות מזמינה במיוחד ותכלול מושבים נוחים במיוחד ,שולחן מתקפל אישי ,כמו גם מערכת שמע משוכללת ,אינטרנט אלחוטי ועיתונים.

פירוט תחנות ,לוחות זמנים ופרטים נוספים ניתן למצוא באתר חברת "מטרופולין"
ובהודעה של החברה בקובץ הבא

About these ads

פורסמה ב-24 במרץ 2012, ב-שינויים בקווי אוטובוסים ותויגה ב-, , , . סמן בסימניה את קישור ישיר. 19 תגובות.

  1. למה לא שעות פעילות עד חצות? מה זה 18:30. מה, אנחנו חיים בשנות החמישים? נותנים משהו, אבל בצמצום.

    • הקו נמצא בהרצה ועדיין לא הוכיח את עצמו. לכן מטרופולין הולכים על בטוח. בניגוד להרבה מפעילים אחרים, מטרופולין הם מאוד מוכווני צרכן וגמישים (הרבה פעמים משרד התחבורה הוא זה שעוצר רעיונות שלהם, וזה ממקורות פנימיים שם). בסופו של דבר אין סיבה שברגע שהקו יתפוס הוא יפעל בשעות הפעילות של 149 (כלומר עד 22:00 ובימי שישי) ויעלו לו את התדירות.

  2. קו 249 זה חדש? נראה לי זו טעות זה קו שקיים כבר שנים

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יוזמה מבורכת!

  4. יוזמה מבורכת!

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    קו 249 לא יעצור כלל בבסיס גלילות,ולכן הוא לא מתגבר כלל את קו 149.תחנותיו הן תחנות איסוף בלבד או הורדה בלבד.

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לו רק היו משכילים מנהלי מטרופולין להוסיף תחנה בבסיס גלילות, בדומה לקו 149, היו חוסכים עוגמת נפש רבה לאלו מאיתנו שסומכים על 149 בכל בוקר ונאלצים לעמוד (ולעיתים אף לא לעלות!) בשל פיצוץ האוכלוסין. הקו החדש להבנתי עובר גם ככה בסמוך לבסיס, לא מבין למה לא ניתן להוסיף תחנה.

  7. האם יש שעות מדויקות שהקו עובר בכל תחנה? האם יש מפה שמראה את המסלול?

  8. יוחנן שטראוס

    זבל של אתר,לא נותן שום מידע לאזרח!מתי יוצאים האוטובוסים?מתי חוזרים?כלום אחד גדול!!!

  9. שלום רב , מבקשת לדעת האם יש אוטובוסים שיוצאים בשבת לכיוון רמת השרון מרמת גן או תל אביב?

  10. מתי יבוטל המסלול המפרך והלא יעיל של קו 618 מתל השומר לנתניה דרך בני ברק?? עושים סיבוב של צי שעה שלרוב לא עולים נוסעים כלל בבני ברק.

  1. פינגבק: בשורה לתושבי רמלה ולוד הרוצים להגיע לאונ’ בר אילן וקניון איילון – קו 244 « ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

הרשמה

קבל כל פוסט חדש ישירות לתיבת הדואר הנכנס.

הצטרפו אל 3,353 שכבר עוקבים אחריו

%d בלוגרים אהבו את זה: