עדכון: שינוי במסלולי הקווים 40 ו-42 בבת ים

שינוי מתבקש בבת ים: החל מהיום חוזר קו 40 למסלולו המקורי דרך רחוב אנה פרנק.

בעבר קווים 40 ו-46 עברו בקטע של יוספטל בין בלפור לכצנלסון, ברחוב הרב לוי וברחוב אנה פרנק. ב-1 ביולי בוטל קו 46, ומסלולו של 40 הוסט לרחוב בלפור ולמסוף המרינה העמוס באוטובוסים. החל מהיום יחזור קו 40 למסלול שלפני הארגון מחדש: הוא יפנה מבלפור שמאלה ליוספטל, ימשיך לרחובות הרב לוי, כ"ט בנובמבר ואנה פרנק, ויסיים במסוף בית העלמין.

רחוב יוספטל ורחוב הרב לוי, שבעקבות הארגון מחדש נותקו מתל אביב, מקבלים את הקישור הזה חזרה. כמו כן רחוב אנה פרנק ורחוב כ"ט בנובמבר מקבלים חזרה את הקישור לרובו של רחוב בלפור.

עדכון: מספר שעות לאחר הפרסום, שינוי זה בוטל וקו 40 חזר לנסוע לאורך רחוב בלפור, יצחק שדה והנביאים עד מסוף המרינה.

*

שינוי נוסף בבת ים: בעקבות הוצאת קו 40 מרחוב הנביאים, קו 42 ממלא את החסר. במקום לפנות מרחוב בלפור ימינה לרחוב יצחק שדה, קו 42 יפנה שמאלה ליצחק שדה, ימינה לרחוב הנביאים, ולאחר מכן ייסע לאורך רחוב הקוממיות עד מסוף מרכז הספורט (ניסנבאום).

עם זאת, רובו של רחוב הנביאים (הקטע בין יוספטל ליצחק שדה) עדיין נותר ללא קו אוטובוס ליפו ולתל אביב בעקבות שינוי המסלול של קו 26. הקו היחיד שעובר בקטע זה הוא קו 85, שנוסע בין ראשון לציון לבית החולים וולפסון בתדירות של 20 דקות. צירים מקבילים שניתן לקחת מהם אוטובוס ליפו ולתל אביב – רחוב בלפור ורחוב ניסנבאום – נמצאים במרחק הליכה רב יחסית מרחוב הנביאים, בין 600 ל-800 מטר. עמדתנו היא כי יש להעביר את אחד הקווים 42 או 142 ברחוב הנביאים בקטע שבין החרושת ליצחק שדה, שכן הרחובות שבהם קווים אלה עוברים היום מקבלים מענה גם מקווים אחרים המקשרים אותם לתל אביב: במסלול 42 בבלפור עוברים גם 25, 83 ו-84, ובמסלול 142 בניסנבאום עוברים גם 125 ו-140.

סיכום מצב המסופים בבת ים לאחר השינוי הנוכחי: במסוף המרינה יסיימו שישה קווים במקום שמונה, במסוף מרכז הספורט חמישה במקום ארבעה, ובמסוף בית העלמין ארבעה במקום שלושה. כמו כן, שניים מזוגות קווי המזלג הבת-ימיים יתחילו ממסוף משותף: 40 ו-240 יתחילו שניהם ממסוף בית העלמין, ואלו 42 ו-142 יתחילו שניהם ממסוף מרכז הספורט.

*

קו 45 חזר לפעול החל מאתמול, אך הוא יפעל בתדירות של פעם בשעה בלבד. מהאוניברסיטה לתל השומר הוא יפעל כל שעה מ-6:00 עד 20:00, ומתל השומר לאוניברסיטה כל שעה מ-6:30 עד 19:30.

מודעות פרסומת

פורסמה ב-5 ביולי 2011, ב-רה ארגון תחבורה ציבורית ותויגה ב-, , , , . סמן בסימניה את קישור ישיר. 10 תגובות.

  1. בוקר טוב ,
    לא קשור לרשומה עצמה-
    היה עוזר אם היו מפות, (או ריכוז המידע בלי מפות),לפי רחובות ומספרי כל הקווים הקיימים בהם עכשיו.
    כלומר לא מסלול הקו-אלא ציון כל הקווים ברחוב המסויים ומיקומם ברחוב.

    שילוב מידע כנ"ל עם מסלולי הקווים יתן תמונה שלימה יותר למה שעומד לרשות צרכן התחבורה הציבורית.

    • אנחנו מקווים שבעקבות השינויים בקווים משרד התחבורה יוציא מפות מעודכנות של כל האזורים.
      לאור הכשלים הקטסטרופליים בהסברה עד כה, אנו קוראים למשרד התחבורה להסיק מסקנות ומעתה לפעול תוך שיתוף מקסימלי של המידע עם הציבור.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שינוי ממש גרוע לדעתי!
    קו 40 שעובר דרך בלפור וממשיך למסוף המרינה היה פיתרון מצויין בשבילי.
    לפני הרפורמה הייתי עולה בבלפור ונוסע עם 25/43 עד לבנק לאומי כדי לתפוס את 40
    שהיה כמובן מגיע מלא עד א-פ-ס מקום, והייתי צריך לעמוד כל הדרך עד לרמת גן…
    מסתבר עכשיו שהתענוג בתלפוס מקום ולשבת את הנסיעה נגמר תוך 4 ימים.. כמה חבל…

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איך אפשר להעביר את ההצעה שלכם הלאה?
    זה יהיה ממש נהדר אם קו 42 יעבור לאורך כל רחוב הנביאים, זה פתרון נוח
    אין סיבה לא לעשות את זה, זה לא פוגע באף אחד

  4. מה קורה עם קו 46 היכן ששואלים אף אחד לא יודע מה קורה איתו ואם יחזור בכלל ומתי
    תודה

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    קו 40 חזר לעבור דרך רח' בלפור עד הסוף.
    כמו כן, אם כבר, עדיף את 142 להעביר ברח' הנביאים ולא את 42. כך יקושר הרחוב לתוך העיר ולקניון.

  6. שלום
    נודע לי שגם קו 6 בבת ים אמור לשנות מסלול האם ידוע לכם מה יהיה מסלולו החדש?
    תודה

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: