פרטים ראשונים על פעימת התיקונים הראשונה

לפני זמן קצר פורסמה בערוץ 10 חשיפה ראשונה אודות פעימת התיקון המתוכננת להתבצע כבר בשבועיים הקרובים. משרד התחבורה כנראה נבהל מהביקורת הגורפת על הרפורמה והחליט לעשות שינויים שיתקנו חלק מהליקויים של הרפורמה. להלן רשימת שינויים שפורסמה באמצעות דובר משרד התחבורה. חשוב לציין שרשימת השינויים אינה מלאה ואינה סופית ודברים עשויים להשתנות לכאן או. כשנקבל נתונים נוספים כמובן שנשמח לעדכן. מועד ביצוע השינויים: 5 באוגוסט.

קווים שיחזרו למסלולם טרם הרפורמה: 9, 43, 67.
קו 135 ייכנס לרמת אפעל.
קו חדש שיקשר בין בני ברק לבית החולים שיבא: 134.
קו 31 יוארך לרמת עמידר.
קו 61 ייכנס לרחוב הירדן במסלול שהיה טרם הרפורמה.
קווים 72/172 יחזרו לעבור דרך דיזנגוף ובכך יהיו דומים מאוד למסלולי 1 ו- 2.
קווים 26 ו- 126 יסעו דרך צומת הולץ והמסגר ובכך יחדשו את החיבור בין בת ים לבית ספר שבח ורכבת ההגנה.
קו 39 וקווים נוספים יתחילו לפעול במוצאי שבת.
קו 40 (הנוסע מהמרינה בבת ים לרמת החייל בתל אביב למסוף עתידים) יועתק למסוף האוניברסיטה, במטרה לצמצם את עומס האוטובוסים במסוף ולהציע שירות נוסף עבור הסטודנטים.
קו 289 – לבקשת תושבי חולון ורמת החייל, מסלול הקו יצור קשר ישיר בין חולון וצפון תל אביב לבית חולים איכילוב.
יחודש קשר ישיר בין בת ים ותחנה מרכזית בתל אביב ובין רח' יפת ביפו למרכז רפואי בת ימון (לא מצוין איך)
תגבור שירות לרחוב יוספטל בבת ים (לא ברור איך יתבצע).
חיבור בין שכונת עמידר לשדרות ירושלים בבת ים (אין פירוט איך יתבצע).
קשר ממרכז העיר חולון למרכז רפואי בת ימון  ושכונת ג'סי כהן
שיפור החיבור בין יפו ג' וד' לשדרות ירושלים ורח' המחרוזת על ידי העברת קווים 37 ו- 41
ביטול קו 22 משכונת המשתלה בתל אביב לבקשת  תושבי השכונה לטובת התושבים הסנובים של השכונה ולרעת בית האבות שדייריו השתמשו באוטובוס לצרכיהם.

 

לא מתוכננת החזרת קווים שבוטלו.

מניתוח הראשוני של השינויים נראה שהמגמה היא מבורכת ואכן מדובר בשיפור כמה דברים אקוטיים. למשל יהיה חיבור בין בני ברק לתל השומר, יחזור חיבור בין חולון לדיזנגוף סנטר ורחוב דיזנגוף, 26 במסלולו החדש יהווה תחליף מסוים ל- 86 שבוטל (ובחלקים מסוימים של המסלול אף מהיר יותר). החזרת קו 43 לרמת יוסף ונאות רחל וקו 61 לרח' הירדן וקו 67 למסלולו הייתה הכרחית וכל קו שיפעל במוצאי שבת הוא הכרחי וכן ירבו (בתנאי שהתדירות תעלה). הדבר היחיד שלדעתנו הוא לא חד-משמעי הוא החזרת קו 9 למסלולו וזאת בגלל שהקו במסלולו החדש סיפק קישור טוב לאזור עזריאלי, קרית הממשלה ומחנה הקריה בעוד שלקרליבך ויצחק שדה יש כיום את קו 239 שעם החזרת קו 9 עלול להפוך לסוג של קו רפאים.

"תחבורה בדרך שלנו" מברכת על השינויים הצפויים שרובם ייטיבו עם הציבור. עם זאת, יש צורך לשפר הרבה דברים נוספים כגון תדירויות ותיאום לוחות זמנים. בכל מקרה נמשיך לעדכן בהתפתחויות נוספות בזמן אמת ולפרט את המסלולים ברגע שיהיו פרטים מלאים ומהימנים.

מודעות פרסומת

פורסמה ב-14 ביולי 2011, ב-רה ארגון תחבורה ציבורית ותויגה ב-, , , , , , , , . סמן בסימניה את קישור ישיר. 75 תגובות.

  1. ההחזרה של 43 מבורכת.

    אתם בטוחים שמעבירים את מסלול 126 דרך המסגר? מה הצורך בזה? הוא הרי יהיה חופף כמעט לגמרי ל- 171, ותושבי מערב חולון יאבדו קישור למרכז תל אביב ואבן גבירול. נשמע לי כמו משהו מיותר. קו 126 קו נחוץ, ביחוד אחרי ביטול 92.

  2. מה לגבי 26 ? מה יהיה המסלול שלו? הוא גם יסע דרך קרליבך (לא הכרתי את המסלול של 86 פשוט)

  3. האם קו 61 ימשיך לעבור דרך כיכר רמב"ם ?

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה עם להחזיר את 27???

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה? 9 חוזר למסלולו הישן? הוא לא יגיע לעזריאלי?

  6. מעולה שהחזירו את קו 9 למסלול הקודם. קו 126 חשוב לי כדי להגיע מהבית ספר שנמצא ברמת אביב לרח' דובנוב.

  7. באמת חבל שקו 9 לא יעצור בעזריאלי. בדרך כלל אני בעד ללכת קצת ברגל, אבל לעבור את הצומת הזה מרגיש כמו נצח, במיוחד בשמש. מתלונות ששמעתם, מה בעצם היתה הבעיה במסלול החדש, שקו 239 לא ענה עליה?

    • ועדי השכונות בדרום-מזרח תל אביב נאבקו בעד השארת קו 9 ברחובות יצחק שדה וקרליבך תוך התעלמות מקו 239 שמבצע בדיוק את אותו מסלול. כאן צריך להאשים את ועדי השכונות שאינם ערים לצרכי התושבים, ואת משרד התחבורה שנענה לגחמותיהם.

  8. איך זה שאין תחבורה נורמלית מאיזור השרון לאיזור רמת החייל עדיין?????

    • כמו שאין תחבורה נורמלית מפתח תקווה ומראשון לציון לרמת החייל. האזור מאוד מקופח היום למרות שהמצב השתפר במידת מה לאחר הרפורמה. לפחות יש את 524 פעם בשעה מהרצליה ורמת השרון.

    • מניחים שאתם צפונים, וצפונים + עובדים בהייטק, משמע שיש לכם רכב.
      אם כולם מגיעים ברכב – אין תחב"ץ יעיל, ואז בעבודה מציעים ליסינג לכל פועל, כדי שיהיה נוח להגיע. מעגל קסם.

  9. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למה אף אחד לא מעיר ואומר על קו 61 62 שבוטלו ובמקומם יש 61 ו 161 מרמת גן לת"א (המסלול המשותף)מגיע פעם ברבע שעה !!! כשלפני הרפורמה בשעות הבוקר היה כל 5-10 דקות ,
    וזה רק בבוקר , ובערב כל חצי שעה, להגיע בערב מצומת עלית עד לדיזנגוף פינת פרישמן לדוג' לוקח שעה ורבע – 40 דקות חיכיתי לקו וחצי שעה הוא נסע עד לבן יהודה,ומשם ברגל .
    בבוקר צריך לחכות הרבה יותר מבעבר, במסלול החדש בין צומת עלית לאלנבי 100 – עכשיו לוקח 40 דקות בממוצע כשבעבר זה היה רק 20 – חצי ממה שעכשיו.

    בנוסף בוטל קו 60 מרמת גן ארלוזורוב לתחנה המרכזית (עבר דרך עזריאלי ) איפה בדיוק השיפור??? בשביל להגיע לרכבת השלום(1.9 ק"מ) צרריך לקחת 2 אוטובוסים?מדוע? בשביל נסיעה של 7 דקות צריך 2 אוטובוסים?

    • עניין התדירות הוא בעיה כואבת שנתקלנו בהם בתצפיותנו. השינוי שבוצע בקווים האלה הוא לא מוצלח, ובמיוחד מדובר על ההסטה לבן יהודה במקום דיזנגוף על פי דרישה מפורשת של רון חולדאי. לגבי קו 60 – מדובר אכן בסוג של שיפור לתושבי גבעתיים ורמת יצחק שזוכים למסלול ישיר וטוב. המקרה הזה הוא מקרה קלאסי של מרוויחים ומפסידים, אבל התדירות, הוי התדירות!

  10. עצוב לי מאד על מותו של השינוי המבורך ביותר במרכז תל אביב – החיבור בין הצפון הישן לעזריאלי בעזרת קו 9.

    בוז גדול על הכניעה לסנובים משכונת המשתלה בעניין הפעלת המיניבוס (אפילו לא אוטובוס!) פעם בשעה לטובת דיירי בית האבות ועובדיו.

    הסטת קו 26 לצומת הולץ מוצדקת לחלוטין (עם אבו כביר ממילא יש חיבור בעזרת קו 19), אבל אין שום הגיון בהסטת קו 126 לצומת הולץ ולרחוב המסגר. ממערב חולון לצומת הולץ ולמסגר ממילא מגיע קו 171, וקו 126 מהווה תחליף ל-173 שחיבר בעבר בין מערב חולון לציר תל גיבורים – לבון – הר ציון. הפעם צריכים להתפשר על עקרון המזלג ולהשאיר את 126 במסלול הקיים.

    • לפעמים השינויים יותר מצחיקים מהרפורמה עצמה
      אם היה שיפור טוב אחד שנעשה לשכונות דרום מזרח תל אביב זה היה פיצול קו 239 ו-9 (אבל התדירות?)

      אחרי הורדת התדירות של הקו לתחנה מרכזית ואלנבי (204), המצאת הקו השכונתי (16) שהוא גיהנום אמיתי ועוד לא דיברנו על שעות הערב…
      מזל שמדובר באוכלוסיה יחסית חלשה – לקוחות נאמנים של דן שימשיכו להשתמש בתחבורה גם אם ישימו אוטובוס פעם בשעה

      אין גוף מבקר על הרפורמה לאחר שיצאה לדרך?
      לפעמים קשה לחברה להודות בכישלון של חלק מהקווים אחרי תיכנון של 10 שנים – איפה שר התחבורה?

      • אתה מאוד צודק. לגבי קו 9: תאשים את התושבים הבכיינים שלא היו מסוגלים לקבל את העובדה שהקו "האהוב" שלהם שינה את מסלולו ולעזאזל 239. עכשיו 239 עלול להפוך לקו רפאים. יש גוף מבקר לרפורמה שעושים כל מיני סקרים שמעולם לא נדע מה הם אומרים באמת. בסביבות ספטמבר-אוקטובר מתוכננת פעימת תיקון נוספת, נרחבת יותר ואז יהיו עוד שינויים.

        • אם אני לא טועה, ברפורמה נוצר דפוס (!) של פער גדול בסעיף תדירות "בין".
          למשל בין 10 ל 20 דקות וכו'-
          מה שעוד יותר יקשה על מעקב ביקורתי.
          כי אם ההמתנה בתחנה/יציאת האוטובוס בנקודת המוצא שלו תעמוד על 25 דקות -זה יהיה איחור "רק" ב5 דקות ויוכרז על עמידה סבירה באתגרים..לדוגמא

          • היה גם קודם. אם היית מסתכל בתדירויות בתחנות, היית יכול לראות, למשל, תדירות של 30-60 דקות.
            הם בסך הכל ממשיכים עם הדפוס הקודם.

        • החלטה תמוהה ביותר – שני קווים שנוסעים בערך באותו מסלול ומועילים… אולי רק לתדירות (או שלא כי הם באים ביחד אחד אחרי השני) ולבלבול.

          אבל רגע – בעצם זה מזכיר לי משהו – קווים שיוצאים מאותו איזור בדיוק – 16 ו-204 שאחד מאריך את השני, כל אחד לכיוון שלו.

          האם מדובר בשיטה חדשה? פטנט? בטח לא משהו שנצליח לייצא…

          מוזר, לתושבים היו דברים הרבה יותר חמורים להתמרמר עליהם (בתור תושב האיזור)

  11. חובה להחזיר את 11 הישן,ולא את 9.
    דרום מזרח ת"א לה גארדיה/יגאל אלון יד אליהו נפגע מאוד מביטול 11 .
    9 הישן גם חופף לקווים חדשים רבים,וגם לא קריטי בחיבור אליהם.
    לעומת זאת תושבי יד אליהו, מערבית למשה דיין, מטורטרים קשות באיכות תחבורתית לכוון כמעט כל יעד צפונית לשכונה.
    כולל המיפגש הממוזלג.

    • קו 11 היה קו רע שהיה סימן מייצג ללמה המערכת הקודמת הייתה גרועה (בנוסף ל- 32 ועוד קווים דומים). הוא היה קו מפותל מאוד בתדירות בינונית עד נמוכה. קווים 39/139/239 נותנים את המענה למרבית היעדים של קו 11 בתדירות הרבה יותר גבוהה.

  12. דני, יש לי בקשה
    תמשיך לפעול למען הקווים של אגד בחולון בתדירות גבוהה ביום שישי,
    בתדירות של לפחות כל 7-15 דקות.
    ההבדל הזה עדיין קיים בין אגד לדן, כאשר הקווים של דן מוצאים בתדירות
    גבוהה גם ביום שישי.
    אני לא רוצה שההפלייה הזאת תימשך!
    אוליי יש אנשים שנוסעים הרבה ביום שישי לכל מיני מקומות, אנשים שאין להם רכב פרטי.
    מעניין מאוד מה יהיה במהלך חודש אוגוסט ובחודשי החורף, בגשם ובקור הכבד שאנשים יצטרכו לחקות לאוטובוסים של אגד שמאחרים ביום שישי.
    אנא מבקש ממך מכל ליבי תמשיך לפעול וללחוץ על משרד התחבורה שילחץ על אגד להפעיל את הקווים שלו בתדירות גבוהה (כפי שצויין באיזה תדירות בהתחלה).

    • אנחנו עוקבים היטב אחרי תדירות הקווים גם בימי שישי וגם במוצ"ש ונעלה את הנושאים בשיחה שצפויה להתקיים בקרוב עם אנשי משרד התחבורה.

    • דני הבקשה השנייה היא שגם תפעל לגבי שעות סיום הפעילות של הקווים של אגד של חולון
      שהקווים של אגד יסיימו ב-0:00 בלילה במקום ב-23:30 או ב-23:00, וביום שישי שיסיימו ב-18:00 במקום ב-16:00.
      נמאס לי כבר מההבדל הזה שקיים בין אגד לדן.
      לדעתי, ההפלייה הזאת לא יכולה להימשך.
      וביום העצמאות שקווי אגד יתחילו לפעול החל מהשעה 09:00 בבוקר בתדירות גבוהה, ולא מהשעה 12:00 בתדירות של פעם בשעה

      • לקחנו את זה בחשבון וזה מפריע גם לנו. נשתדל לטפל בזה אבל אל תצפה לקסמים. דברים כאלה לוקחים זמן ולעיתים גם לא מעט זמן. חוץ מזה, דני הוא לא המפעיל היחיד של הבלוג הזה ולא החבר היחיד ביוזמה. לכן בבקשה לפנות אלינו בגוף שני, כי לא תמיד דני עונה פה.

  13. ל 11 היתה תדירות בעייתית (לא כל כך בעייתית במושגי הרפורמה ..) אבל היותו ישיר ליעדים כל כך מרכזיים מגוונים פיצה בענק בהשוואה לאלטרנטיבה העכשווית.
    על מיגרעת כזאת (ביטול קו ישיר כזה), ניתן היה לפצות בעזרת תדירות קווים ממזלגים וסמיכותם לתחנות האלטרנטיבה החדשה המוצעת.
    זה לא המצב.

    • סליחה על הצפה מסויימת,
      אבל אין להשוות את 32 ,שאכן היה מסורבל ללא צורך אמיתי, לקו 11.
      ללא צורך אמיתי לגבי 32-הכוונה שבו בזמן שהיה קיים היו לו בפועל לכל אורך מסלולו מספר אלטרנטיבות טובות מבחינת מהירות ונוחות הגעה מכל הנקודות לכל הנקודות.

      • מה חסר עכשיו בלי קו 11? אני מצליחה לחשוב רק על הקישור היחיד בין רכבת מרכז/ארלוזורוב לדרום-מזרח העיר, שהיה הכל חוץ מישיר אבל כשלא רוצים לשלם פעמיים אין ברירה… אבל עכשיו יש כרטיס מעבר

  14. קו 3 למסוף כרמלית וקו 43 גם יתחילו לפעול במוצאי שבת?

  15. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אז שיעבירו את לפחות את 239 במשה דיין-דרך השלום-הקריה. מה הקטע ב-3 קווים כל כך חופפים שמגיעים ביחד+קו 9 שחוזר, אבל כדי להגיע לרכבת צריך להתייבש עם 23 המגוחך… נכון שאפשר להחליף ביצחק שדה/המסגר אבל עם מרחק כזה בין התחנות וההליכה אח"כ מבגין לרכבת זה לא הכי נוח.
    באמת כמו שכתבו פה זה אחד הקישורים הנחוצים, למרות הפקקים הקבועים בדרך השלום.

    וחייבים להגביר את התדירות של 31, בטח אם הוא יתחיל ברמת עמידר. גם ככה החל מהתחנה השלישית בערך בכל כיוון כבר אין מקום לשבת. ובכלל תושבי יד אליהו שצריכים להגיע לאזור התחנה המרכזית/אלנבי צריכים לחכות הרבה יותר זמן בתחנה, בלי 35 ו-30. מזל שיש את קווים (NOT).
    104 עם כל הסיבובים שלו לא רלוונטי, גם החלפות כלשהן לא.

    פשוט מייאש.

    • לצערנו הרב, כמו בפעימה השנייה כך גם בפעימת התיקון, משרד התחבורה נוהג בפַּטרוֹנוּת ואינו חושף את הקלפים, למרות שעוד שבועיים וחצי השינויים כבר ייכנסו לתוקף. איננו יודעים את המסלול המדויק של קו 9 אחרי התיקון, איננו יודעים אם ישתנה מסלול 239, איננו יודעים את התדירויות ושעות הפעילות לאחר התיקון. לדידו של משרד התחבורה, אין צורך לתת ללקוחות התראה של שבועיים כדי להיערך ויש להפיל את הגזירה כמה שיותר קרוב לביצוע, כדי שלציבור לא תהיה אפשרות להתנגד.

  16. אז שיעבירו את לפחות את 239 במשה דיין-דרך השלום-הקריה. מה הקטע ב-3 קווים כל כך חופפים שמגיעים ביחד+קו 9 שחוזר, אבל כדי להגיע לרכבת צריך להתייבש עם 23 המגוחך… נכון שאפשר להחליף ביצחק שדה/המסגר אבל עם מרחק כזה בין התחנות וההליכה אח"כ מבגין לרכבת זה לא הכי נוח.
    באמת כמו שכתבו פה זה אחד הקישורים הנחוצים, למרות הפקקים הקבועים בדרך השלום.

    וחייבים להגביר את התדירות של 31, בטח אם הוא יתחיל ברמת עמידר. גם ככה החל מהתחנה השלישית בערך בכל כיוון כבר אין מקום לשבת. ובכלל תושבי יד אליהו שצריכים להגיע לאזור התחנה המרכזית/אלנבי צריכים לחכות הרבה יותר זמן בתחנה, בלי 35 ו-30. מזל שיש את קווים (NOT).
    104 עם כל הסיבובים שלו לא רלוונטי, גם החלפות כלשהן לא.

    פשוט מייאש.

  17. תודה על העדכון, זה נשמע הרבה יותר טוב ומקווה שגם יעבוד בהתאם.. 🙂
    תמשיכו בעבודה המבורכת שלכם!

  18. כל הכבוד על פועלכם.

    בעקבות החזרת קו 67 למסלולו הקודם האם יהיה שינוי בקו 65 באזור הירדן שבין משה דיין לנגבה, שהרי קו 67 נתן מענה חלקי לתושבי האיזור שנלקח מהם קו 65.

    בקשה נוספת האם יש אפשרות לדרוש שקו 33 במסלולו לאוניברסיטה יעצור ברחוב פנחס רוזן פינת אשכנזי לטובת התושבים המתגוררים משני צידי פנחס רוזן באיזור בנק הפועלים וכן לטובת התושבים שצריכים לעבור לאוטובוס מס'6 כדי להכנס לשיכון דן.
    תודה

    • לא ידוע לנו מה יקרה עם מסלול של קו 65. לא כל הפרטים ידועים לנו. לגבי תחנת קו 33 במקום שאמרת, זה עוד מחדל קטן בסדרה של הרבה כאלה שקשורים למיקומי תחנות. אנחנו אוספים כרגע מידע ונדרוש שינויים במיקומי תחנות בעייתיים ותוספת תחנות נוספות.

      • תודה תודה וכל הכבוד
        פניתי באותה שאלה ובקשה לפורום1 במשרד התחבורה ונענתי ש"בקו 67 לא צפוי שינוי משמעותי ולא בקו 65" ולגבי התחנה של 33 ברור שקבלתי הסבר שיש תחנה במרחק של 120 מ. אינני בחורה צעירה ולפעמים אני גם נושאת סלים, מסלול בעליה של 120מ בגשם /בשמש אינו שיפור לאחר שבוטל קו 3 סיבובי מאיילון, בעבר הגעתי לקניון איילון עם 57/67/52 ויכולתי להמשיך עם קו 3 היום אני יכולה להשתמש רק בקו 6 כך שהתוספת של 33 יכולה להקל במקצת, אך "אליה " וקוץ בה. אנא הושיעו !

  19. מטומטמים…זה לא ייאמן. אחרי 20 שנה חיברו את עזריאלי לתל אביב, ועכשיו החליטו לנתקו שוב (באמצעות החזרת קו 9 למסלול הישן). חלם זה כאן. נמאס מהבבונים שמנהלים את אגף תחב"צ במשרד התחבורה.

    • זה לא האנשים במשרד התחבורה אשמים כאן. מי שאשם כאן זה אנשי ועדי השכונות שהתנגדו מלכתחילה להוצאת קו 9 מיצחק שדה וקרליבך, וכל זאת בלי לבחון חלופה טובה שיש להם (239) ומתוך שמרנות או מתוך פוליטיקה קטנה.

      • מה שקורה עם עזריאלי זו שערוריה מתמשכת. מקום המעסיק אלפי אנשי שרבים מהם רוצים לבוא עם אוטובוס לעבודה, אך זה לא קיים…הרפורמה עשתה צעד קטן עם קו בעייתי אבל עדיף מכלום…ועכשיו חוזרים אחורה. אם יש מאבק מוצדק – זה על חיבור המע"ר (ועזריאלי בתוכו) לתחבורה הציבורית מתוך העיר (ובכך לעודד אוכלוסיות שיכולות ליסוע עם רכב, ליסוע בתחב"צ)

    • להחזרת קו 9 יש צד חיובי וצד שלילי: החיובי הוא הקישור לאבן גבירול שהתחנה שלו ליד העירייה חשובה. השלילי הוא כמו שאמרת החזרתו ליצחק שדה וקרליבך כשלשם כבר יש קישור(239). מה שגרוע בזה הוא העובדה שאזור דרום מזרח ת"א שוב יאבד את החיבור לעזריאלי שאחרי שנים שבהן נאלצתי לנסוע לשם עם קו 7(שמיגאל אלון זו הליכה מייגעת) החיבור הושג בשנה שעברה עם הארכתו של קו 32(שבוטל לצערי) ועכשיו קו 9 שבמסלולו החדש מחפה על חסרונו. מה הייתה הבעיה להחזיר לו רק את הקטע מדוד המלך? אני מקווה שלפחות יסיטו את 39/139/239 לעזריאלי ולקריה כך שכולם ייצאו מרוצים.

  20. מה קורה לגבי קו 40 האם הוא יחזור למסלולו הישן בבת ים? האם קו 26 יחזור לנסוע בכצנלסון בבת ים?

  21. בעניין קו 22, מזכיר קצת את ההתקוממות של כמה "סנובים" משיכון ותיקים(ר"ג) מלפני שנה כנגד המעבר של קו 58 בשכונה(מיניבוס).

    בסופו של עניין משרד התחבורה הגיע לפשרה לפיה הקו יעבור אך העצירה תהיה בשיטת "הינף יד" ולא בתחנות, מה שריצה כמסתבר את שני הצדדים.

    לא יכלו להגיע פשוט להסדר דומה?

  22. נסעתי בקו 9 לפני הרפורמה ואחריה ואין ספק שהמסלול החדש של הקו (דרך עזריאלי), היה טוב בהרבה. מה גם שקו 239 סיפק חלופה טובה למי שרצה להגיע ליצחק שדה-קרליבך. ממש לא מובן לי מדוע דווקא קו 9 חזר למסלול טרום-רפורמה. יש מספיק קווים שצריך לבחון מחדש את מסלוליהם, אבל לא הקו הזה. כעת, מי שירצה להגיע מרחוב משה דיין לאזור עזריאלי-קפלו-הקריה יצטרך לנסוע ב-11 או 43 עד דרך השלום ומשם, להיטלטל ברגל, או לתפוס מונית, או להמתין לאוטובוס (אגב,איזה קו, ג'אסט אין קייס?). בקיצור: לפעמים מחאה היא סתם ניג'וס. החזירו את 9 למסלולו החדש!

  23. לא הבנתי מה הולך לקרות עם 289. בכיכר רבין, במקום להמשיך באבן גבירול הוא יפנה לאיכילוב (כמו קו 18)?

  24. שר התחבורה הודיע ביום שישי, לעיתון "ישראל היום"- כי קו 46 יחודש ב-5/8. מישהו יכול לאשר את זה?
    השמועות סותרות. היום 6 תערך הפגנה בככר הגבול בבת-ים= אף כלי תקשורת לא מתיחס לזה.
    היכן משרד התחבורה? היכן אלירן לנדסמן?

    • איננו יודעים אם הקו יחודש במתכונת זהה למה שהיה לפני הרפורמה, אך יינתן פתרון כלשהו למי שסובל מביטולו. משרד התחבורה ממלא פיו מים וגם הפעם בוחר לא לשתף את המידע עם הציבור.

  25. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בילבלו אותי לגמרי……..

  26. אכן ברכות על החזרת קו 43 לנאות רחל,
    האם ידוע איך 126 ייסע מנאות רחל (אולמי ארגמן) לצומת הולץ? אני מקווה שלא דרך צומת חולון, אלא יפנה בשד' הר ציון/קיבוץ גלויות. נסעתי פעם אחת עם 171 שעובר דרך כיכר קוגל (הדמעות) ואז לצומת חולון והיה ממש נורא!

  27. שלום! אתם יודעים האם 4 חולון ישתנה ויסע למרכז העיר? תודה

  28. כדי להגיע למקום מסוים בבת ים אני צריך לנסוע בקו 6 שהוא קו פנימי אבל במקום שהייתי נוסע למשל בקו 40 חמש או עשר דקות היום אני צריך להסתובב עם קו 6 בכל העיר ויותר זמן למה לא לעשות שני קווים פנימיים בתוך בת ים?

  29. אם אני רוצה להגיע מיוספטל בבת ים ליד הקניון לטיילת בת ים לאזור המסעדות ומסלול ההליכה כל המרכז של הטיילת אין לי קו שמעיע היום לשם לשעבר היה קו 46 וגם במצוצאי שבת אין קו שמגיע לטיילת בכלל מדוע כך?

  30. האם ידוע לכם מה יהיה המסלול החדש של קו 31? אנחנו קבוצה שנלחמת לטובת החזרת קו 30, הארכת קו 31 נועדה על מנת להראות שאכן טופל נושא ביטול קו 30, אבל מתוך שמועות נראה שבסופו של דבר קו 31 יהיה יותר ארוך אפילו מקו 61, כיוון שאמור לטפל גם בנושא בית ספר בליך וגם לעבור לאחר מכן בגבעתיים, וכמובן אם לא יתוגבר מבחינת תדירות אז קו זה יהיה קטסטרופה.
    אשמח לתשובתכם האם ידוע לכם מסלול הקו החדש.

  31. קו 22 יבוטל לגמרי או שמסלולו יישתנה?
    נשמע דיי ביזיוני הקטע, הרי טענו חזור ושוב שמוציאים את הקווים הישירים לדיזינגוף ובן יהודה אולם אפשר יהיה להתחבר אליהם דרך 22 לרידינג ומשם 39.
    רחוב פנחס רוזן מתייבש מתחבורה למרכז ת"א.

    תוכלו לפרט עוד על קוים 40 ו-42?

    באופן כללי קצת מצחיק שהתיקון ייתבצע עוד שבועיים ושוב טרם פרסמו מידע מסודר עליו. למה להתעלל בנוסעים?

    כל הכבוד לכם על העבודה המקודשת!

    • קו 22 לא יבוטל אלא רק לא יעבור בשכונת המשתלה לרווחתם של היאפים בשכונה. הדבר רק יקצר לו את המסלול. קו 42 ימשיך לעבור בפנחס רוזן ואל תשכח את האופציה של 525 ו- 531 שבזכות הכרטוס המשותף הפכה למאוד רלוונטית למי שרוצה להגיע לאזור. לגבי התיקונים הצפויים שלא פורסמו: זה חלק ממדיניות השושו של משרד התחבורה שאנחנו מתנגדים לה אבל אנחנו עדיין לא מספיק חזקים כדי לעשות משהו ואנחנו עושים מאמץ להנגיש את המידע לציבור.

  32. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    האם 61 יחזור באופן סופי לשני התחנות ברחוב הירדן, הירדן/פנחס מה שהיה ? תודה רבה

  33. שלום,

    האם כבר ידוע לכם כיצד יגיע קו 31 לרמת גן? מה יהיה המסלול שלו?
    אשמח לקבל תשובה.

  34. מה עם נגבה בן אליעזר???? ב5 באוגוסט לא יהיה ולא יעבור שום קו שמגיע לאלזורוב !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  1. פינגבק: כל האמת על תדירות הקווים אחרי הארגון החדש « תחבורה בדרך שלנו

  2. פינגבק: עדכון: פרטי פעימת התיקונים של ה- 5 באוגוסט בחולון « תחבורה בדרך שלנו

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: