מאחורי הקלעים של הניו-מדיה של ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל

זה לא סוד שארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל הוא ייחודי בכך שמדובר בארגון שהוקם וצמח ברשת, ועד היום תחום הניו-מדיה נחשב לאחד התחומים החזקים שלנו כארגון. זה לא פלא כששניים ממקימי הארגון (דני קומיסר ואיתי חיים) הם אנשים שעוסקים לפרנסתם בתחומים שונים שקשורים לניו מדיה. ואכן, המקרה של ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל הוא ייחודי מכיוון שלאורך כל השנים פעלנו ברשת כמעט ללא משאבים, שהם כיום סוג של הכרח. ואף על פי כן העמדנו עמוד עם 3,150 לייקים, אלפי צפיות שבועיות בבלוג זה ופוסטים ויראליים כמו הפוסט הזה שחצה תוך ימים בודדים את הסף של 2,000 צפיות והימם אפילו אותי (כותב הפוסט ההוא). איך הצלחנו להגיע לכאלה נתונים למרות שעולם האינטרנט של היום תחרותי מתמיד (לרוב עם שחקנים חזקים בהרבה)? לשאלה הזאת ניסיתי לענות במצגת הקצרה שהצגתי בכנס הפעילים לציון 3 שנים לארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל.

 

מודעות פרסומת

פורסם ב-29 באפריל 2014,ב-כנס פעילים - 3 שנים לארגון נוסעי התח"צ בישראל. סמן בסימניה את קישור ישיר. תגובה אחת.

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: